Pozycja Krótkie podsumowanie serwisu i oferty Ranking Odwiedziny Nota Końcowa
1 Kampanie serwisowe budujące markę BMW

Konieczność przeprowadzenia szeroko zakrojone, motoryzacyjnej kampanii technicznej, nie musi oznaczać dla producentów ograniczenia zaufania ze strony klientów, przy odpowiedniej organizacji takiego wydarzenia, możliwe jest budowanie dalszych, pozytywnych relacji z kupującymi. Najlepiej o tym świadczy akcja serwisowa BMW EGR, która w skali całego świata przekracza półtora miliona pojazdów, ukierunkowana jest przede wszystkim na samochody z silnikami wysokoprężnymi, wyprodukowanymi po dwa tysiące jedenastym roku, wszystkie pytania dotyczące zasięgu przedsięwzięcia, możemy skierować pod adresem autoryzowanych dealerów bądź infolinii producenta. Akcje przywoławcze nie są w branży motoryzacyjnym, czymś rzadko spotykanym, gdy usterki fabryczne nie zagrażają bezpieczeństwu na drodze, wówczas usuwane są podczas kolejnego przeglądu technicznego. Opisywana akcja serwisowa BMW EGR dedykowana jest zarówno właścicielom pojazdów na gwarancji, jak również aut, w których okres gwarancji uległ już wygaszeniu.

Adres www: https://motoryzacja.wnp.pl/europejska-akcja-przywolawcza-bmw-obejmie-324-tys-samochodow,328360_1_0_0.html

Nasza ocena: 7

50 834 0